reklama

Mŕtva záhrada

Alkohol už nepožívam, ale lásky mám stále nedostatok..............

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Mŕtve ticho, studená tma

Čierny mesiac, krvavá hmla.

V tmavých uličkách túlam sa otrhaný,opustený úbožiak.

Pohŕdavé pohľady šťastných egoistov, na hrudineznesiteľný tlak

Smútok, sklamanie, nekonečná prázdnota,

akú ešte ranu osudu, úder pod pás čakať mám odživota?

Srdce bez lásky ticho odumiera, z očíkrvavé slzy sa rinú,

duša od bolesti v smrteľných kŕčoch kričí,Nieeee, nechcem inú!

Kvapky krvi na spustnutom chodníku dozabudnutia, ukazujú smer.

Kráčaj po nich, snáď zakopneš o moje telopohodené v prachu ako mŕtva zver.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Telo bez duše a jedno nepotrebné srdce,ktoré bilo len pre Teba,

chceš mi pomôcť, hm... neskoro, nie užnetreba.

Zapamätaj si toto miesto, to mŕtve telo zmenísa v prach,

ešte jeden dobrý skutok, naposledy pomocnúruku podá.

Krvavo červenými ružami posiata, smutná záhrada,

úrodnú pôdu raz nájde v jeho útrobách.

Ladislaw Hlawacik

Ladislaw Hlawacik

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoje deti, divadlo, pivo a krásne ženy... inak som bežný RAMMSTEIN občan........ a hlavne strašne rád provokujem..........a darí sa ....... Zoznam autorových rubrík:  NECHUTNÁ CHVÍĽKA DEPRESIEVšetko čo chcem napísaťNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu