reklama

1.Apríl a dvojičky

Tak takýto „1.Apríl som ešte nezažil. Bol som zvyknutý na blbé žarty, stupídne telefonáty, prípadne milé čertoviny od svojich priateľov a podobne. Tohotoročný ma však prekvapil viac ako zistenie, že deti nenosí bocian.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Moje milované krásne dvojičky, dievčatá napohľadanie, prekvapili svojich rodičov. Dovolili sme si s manželkou trochuprispať, však je nedeľa. Navarené bolo od soboty tak čo. Aké prekvapenie násčakalo po prebudení, ani neviem opísať pocity, ale pokúsim sa. Po krásnomprebudení a menšom infarkte pri pohľade na hodiny, viedli moje prvé krokydo detskej izby dvojičiek. „Tatino ide, schovaj to" zarezonovalo v mojichušiach keď som otváral dvere. Trojkový hod M.Jordana..... nie však nabasketbalový kôš, ale do skrine a zároveň okamžité uzatvorenie dverí. Touž som spozornel, poznám svoje deti (doteraz som si to myslel). To že vzaliPRONTO na nábytok a snažili sa upratovať by som bral ako pozitívum, ale žením leštili podlahu ma skoro zabilo, ale to doslovne. Ako som vbehol do izby,mal som čo robiť aby som sa udržal na nohách. Podlaha bola ako ľad. Nie takástudená ale taká šmykľavá. Akonáhle sa mi podarilo stabilizovať svoje telo,teda udržať rovnováhu som hodil okom po miestnosti. A vtedy to prišlo. Môjzrak spočinul na hlave Adriany, staršej z dvojičiek. Nevedel som čo, ako,kde, kedy, prečo..... Mala na hlave účes ala Ronaldo, iba že naopak. Ofinkavykosená až do pol hlavy. Nožnice boli uschované na bezpečnom a pre detinedosiahnuteľnom mieste. Na kúpu trezoru fakt nemám peniaze, ale asi začnemšetriť. Nič iné mi asi nezostáva. Ďalšie útoky nebezpečnými nožnicami bolipozorovateľné na zátylku, nad ušami atď.... O nič lepšie nevyzerala jej o dveminúty mladšia sestra Henrieta.
To však ešte nie je všetko. Po príchode mojejzákonitej, krajšej mladšej.... atď. polovičky, neušlo jej orliemu zraku ďalšíchpár zaujímavostí. Zberateľská vášeň dvojičiek spôsobila premnoženie drevených,plyšových, umelých a všakovakých koníkov. Tak tie tiež nedopadlinajlepšie. Ide leto, tak asi v tomto duchu ich moje „budúce kaderníčky"ostrihali.
Kde však zmizol všetok odpad z vlasov,hrív, chvostov? Neuveriteľný pohľad nás čakal, keď sme nazreli za skrinkuza televízorom. Radšej ani nekomentujem.
Čoteraz? Nápad. „Sinead O`Connor"Účes ako hrom. Nič iné ani neprichádzalo do úvahy.Kamarátka Michaela, renomovaná kaderníčka ktorej chýba už len kvalitná reklamaaby prerazila v mediálnom svete kaderníckych mágov, prišla ako kadernícka„Prvá Pomoc" a dokázala zažehnať tú spúšť ktorú mali na hlavách. VďakaMichaela.
Čoďalej napísať? Snáď už len to, že by som strašne rád videl reakciespoluškôlkárov v pondelok ráno. Ja a moja zákonitá sme to užprekonali, ale aj tak mi nedá aby som občas nepustil kútiky na cestu okolohlavy, keď sa pozriem na moje „Sinead O`Connor" krát dva.......

Ladislaw Hlawacik

Ladislaw Hlawacik

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoje deti, divadlo, pivo a krásne ženy... inak som bežný RAMMSTEIN občan........ a hlavne strašne rád provokujem..........a darí sa ....... Zoznam autorových rubrík:  NECHUTNÁ CHVÍĽKA DEPRESIEVšetko čo chcem napísaťNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu